مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

احتیاج دارم در مسابقات برون‌مرزی شرکت کنم/ موتورهای وارداتی به قهرمان‌ها تعلق نگرفته است

به گزارش موتورسیکلت نیوز، ساسان اکبری، قهرمان موتورسواری، درخصوص شرایط موتورسواری گفت: فعلا که تمرینات به خاطر محدودیت‌ها لغو شده است. هیچ‌گونه فعالیتی اعم از مسابقه و تمرین در ورزشگاه آزادی وجود ندارد. به ما قول دادند که از هفته‌های آینده مسابقات برگزار شود و تمرینات قرار است آماده‌سازی شود. قرار است یکسری تغییرات صورت بگیرد، کمیته موتور ریس دچار تغییرات شده و سرپرست موتورسواری عوض شده است. قبلا مازیار ناظمی سرپرست بود و در حال حاضر آقای کیانی سرپرست شده است. 

او درخصوص دوره‌هایی که قرار است برگزار کنند ادامه داد: ما از هفدهم آذرماه دوره‌هایمان را برای موتورسواران از سراسر کشور برگزار می‌کنیم. تعداد شرکت کننده‌های ما باید حداقل 7 نفر باشند و سقفش هم تا 30 نفر است که می‌توانیم به آنها آموزش بدهیم. مربی آموزش خودم هستم و مدرس آقای زارع است و دوره‌ها در آکادمی بین‌المللی برگزار می‌شود که محل خیلی مناسبی است و در دوره آقای ناظمی احداث شد این اتفاق خیلی خوبی است که برای ورزشکاران انجام شده است. یک دوره هم 10 روز پیش برگزار کردیم که در ورزشگاه آزادی برگزار شد و شرکت کننده‌های ما دو نفر از استان گیلان و استان سمنان همچنین از استان تهران بودند. دوره قبلی هم که برگزار کردیم از تبریز، البرز، مازندران و تهران بودند، در دوره‌هایی که برگزار می‌کنیم مردم از سراسر کشور استقبال می‌کنند. 

قهرمان موتورسواری درباره آخرین مسابقه‌ای که در آن شرکت کرده گفت: آخرین بار ما یک دوره در ورزشگاه آزادی برگزار کردیم که چند روز قبل بود و شرکت کننده خانم و آقا داشت. 3 جلسه 8 ساعته دوره آموزشی داشتیم که هم تئوری و عملی بود، بعد از اتمام دوره‌ها ما به آن ها گواهینامه دادیم که نشان دهنده این است که پایان دوره را گذراندند.

اکبری در پایان افزود: از مسئولان و اصحاب رسانه می‌خواهم که بیشتر به ورزش موتورسواری توجه کنند و اینکه من به عنوان قهرمانی این رشته هنوز نتوانستم موتور وارد کنم. وقتی من مسابقه می‌دهم باید مدل موتورم بالا باشد تا بتوانم با کیفیت بالاتری مسابقه را برگزار کنم و بتوانم به تماشاچی‌ها هیجان خوبی را انتقال دهم، وقتی موتور من خراب یا مدل پائین باشد نمی‌توانم مسابقه خوبی را برگزار کنم. این موضوع بر می گردد به اینکه من واردات موتور انجام ندادم. فدراسیون انجام داده ولی هنوز به ورزشکاران حرفه‌ای تحویل نداده و به مردم عادی داده است. 12 سال است قهرمان رشته موتورسواری هستم اما هنوز موتور دلخواه به من تعلق نگرفته است. به خاطر همین من از مشکلات زیادی رنج می‌برم. شدیدا احتیاج دارم در مسابقات برون‌مرزی شرکت کنم و اینکه بتوانیم پرچم کشورمان را به غیر از رشته‌هایی مثل فوتبال و والیبال و غیره در موتورسواری هم بالا ببریم نه اینکه فقط به بازیکنان فوتبال توجه کنند به آنها پول خوبی بدهند و  آنها را فقط به برنامه‌های تلویزیونی دعوت کنند. از اصحاب رسانه می‌خواهم به رشته مظلوم ما هم نگاه ویژه‌ای داشته باشند. امیدوارم دانش مسئولان ما درخصوص رشته موتورسواری بالا برود و اگر متوجه  این قضیه شوند که چه درآمدزایی با این رشته می‌توانند داشته باشند قطعاً توجه بیشتری به ما خواهند داشت. قهرمان موتورسواری اگر به مسابقات برون‌مرزی بروند می‌توانند پیشرفت کنند و شکوفا شود و می‌تواند قراردادی به مبلغ 15 میلیون یورو ببندد در صورتی که حتی در فوتبال چنین ارقامی وجود ندارد اگر مسئولان ما را حمایت کنند شرایط خیلی بهتر می شود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا