مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رونمایی از موتورسیکلت برقی ایرانی توسط بسیج سپاه پاسداران تا دو ماه دیگر

به گزارش موتورسیکلت نیوز، حجت‌الاسلام محمدمهدی حسینی‌منش رئیس هیأت اندیشه‌ورز بسیج کارگران و کارخانجات اظهار کرد: بسیج کارگری که امروزه از آن به اسم بسیج کارگران و کاخانجات نام برده می‌شود جزو اولین اقشار بسیج بود که در اوایل انقلاب همراه با بسیج محلات تشکیل شد و دیگر اقشار بسیج بعد از تشکیل این دو تأسیس شدند.

وی گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۵۰۰ پایگاه فعال در کارخانجات سطح کشور داریم و بیش از ۲ میلیون بسیجی در این مجموعه که به لحاظ تحصیلی از کارگر ساده تا دکتر عضو هستند.

رئیس هیأت اندیشه‌ورز بسیج کارگران و کارخانجات افزود: خوشبختانه با توجهی که این تشکل نسبت به رفع مشکلات کارخانه‌های صنعتی داشته توانستیم سال گذشته جلوی ۲۸۲ مورد تعطیلی کارخانه را بگیریم و امسال نیز تا ۴۲۰ کارگاه و کارخانه را برای رفع گیرهای موجود برای کمک مدنظر داریم.

حجت‌الاسلام حسینی‌منش در خصوص توجه این تشکل نسبت به مسئله حقوقی و معشیتی کارگران نیز اضافه کرد: در کارگروه قوانین و مقررات این مجموعه عزیزانی حضور دارند که نماینده کارگران در شورای عالی کار هستند که قبل از آنکه پایان هر سال طرح بحث روی آن انجام بگیرد مسائل و جزئیات آن را به طور تخصصی در این کارگروه مطرح می‌کنیم همچنین در این زمینه ارتباط خوبی با نمایندگان مجلس نیز شکل داده‌ایم تا موانع قانونی سدراه رسیدگی به مشکلات معیشتی کارگران نشود.

وی در پایان با اشاره به دستاوردهای این تشکل خاطرنشان کرد: دو موضوع اصلی را در بسیج کارگران و کارخانجات پیشنهاد کردیم که خوشبختانه مورد موافقت قرار گرفته که اولی آن به بومی‌سازی لاستیک ماشین‌های سنگین مربوط است و دومین آن نیز به تولید مقوای محرکه برقی از جمله موتورسیکلت برقی است تا جلوی موتورسیکلت بی‌کیفیت چینی را بگیریم مربوط است و انشاءالله تا دوماه دیگر اولین نمونه موتورسیکلت برقی گیربکس‌دار دنده‌ای را به بازار عرضه خواهیم کرد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا