مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ستاد فرماندهى مدیریت بحران كرونا در صنعت موتورسيكلت ایران ايجاد شود/ به يك فرمانده و رهبرى براى مديريت بحران كرونا در صنعت موتورسيكلت نياز است

به گزارش موتورسيكلت نيوز، محمدعلى نژاديان عنوان كرد: به‌دليل بحران كرونا صنايع كشور نياز به خِرد جمعى و اتحاد بيشترى نسبت به قبل دارند.

وى گفت نياز است كه اتحاد، مشورت و همدلى بين همه فعالان در صنعت موتورسيكلت بيشتر از قبل شود. زيرا حتى اگر كرونا تمام شود آثار آن و همچنين احتياط‌هاى ملى و بين‌المللى در عرصه اقتصاد تغيير مى‌كند و ممكن است نظم و روال اقتصادى در ايران و چين به شكل ديگرى دربيايد.

نژاديان تاكيد كرد: ممكن است افراد فعال در اين صنعت نگران باشند و از شدت نگرانى دچار تكروى شوند ولى چنين كارى بسيار خطرناك است. 

مديرمسئول صنعت موتورسيكلت اظهار كرد: امروز نياز است در هر صنعتى از هر كارى كه باعث افتراق و پراكندگى شود، اجتناب كنند. امروز بايد صبورى و تحمل افراد بيشتر از گذشته شود. امروز نقش انجمن‌‌ها و تشكل‌ها بسيار مهم است. امروز مثل قبل نيست كه همه دور هم بنشينند تصميم‌گيرى كنند و به نتيجه برسند و از فردا صبح همه توافق‌ها فراموش شود و هر كسى مجدد كار خود را دنبال كند. امروز ميدان بحران كرونا همانند ميدان جنگ است و نياز است همه به هم كمك كنند.

وى تاكيد كرد: خودخواهى و خودبينى در چنين شرايطى حكم خيانت در جنگ را دارد. امروز رقابت در ميدان جنگ با كرونا، حكايت رقابت سربازان خودى با هم است و اين موضوع جز زيان براى صنايع چيز ديگرى در پى نخواهد داشت.

نژاديان اظهار داشت: پيشنهاد مى‌كنم انجمن صنعت موتورسيكلت ايران، ستاد فرماندهى مديريت بحران كرونا را تشكيل داده و آقاى جليل مجاهد، فردى كه مى‌دانم از هوش بسيار بالايى برخوردار است، علاوه بر مسئوليت انجمن، شرايط فعلى را از همه ابعاد فرماندهى كند تا اين بحران سپرى شود.

وى در نهايت تاكيد كرد: اميدوارم همه فعالان صنايع مختلف، در جهت كاهش آثار منفى بحران كرونا صادقانه و به‌طور جهادى در كنار يكديگر قرار گيرند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا