مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

قدردانى از رسانه‌هاى رسمى كشور در جهت مقابله با فيك نيوزها توسط کمیته اطلاع‌ر‌سانی و مدیریت فضای روانی ستاد ملی مقابله با کرونا

به گزارش موتورسيكلت نيوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت در این اطلاعیه آمده است: 

ضمن قدردانی از فعالیت شبانه‌روزی اصحاب رسانه در ایام تعطیلات سال نو به منظور افزایش همیاری عمومی و همبستگی در جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا و انتشار مطالب آگاهی‌بخش و امید آفرین و در عین حال رصد و پایش نیازهای عمومی و مشکلات جامعه، از تلاش مسئولانه تمامی دست‌اندرکاران صداو سیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها،  پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و فعالان شبکه‌های اجتماعی و کنش‌گران مدنی که در این روزها همراه با مردم، دغدغه همکاری با خدمت‌گزاران خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در کشور را دارند، صمیمانه تشکر می‌شود. 

از آنجا که استمرار مواجهه با این بلیه مستلزم صبر، تلاش و مجاهدت است، لذا برای کمک به مهار این بیماری و در راستای اقدامات پیشین ضمن توجه به ضرورت‌های کاهش زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از منظر اطلاع رسانی، نکات توجیهی و توصیه‌های زیر ارائه می‌شود.

در قسمتى از اين اطلاعيه آمده است:

  • مرجع اصلی اطلاعیه‌ها در خصوص طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ با محوریت کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا مستقر در وزارت کشور است و جزیئات اقدامات و دستورالعمل‌ها درمرکز و استان ها ازطریق این کمیته ابلاغ می شود.
  • از آنجایی که ابهامات و نارسایی های احتمالی در اجرای طرح باید با کمک مسئولین ذیربط سریعا باید پاسخ داده و مرتفع شود ضرورت دارد رسانه‌ها در جهت اقناع  و تبیین طرح نسبت به اطلاع‌رسانی نارسایی های احتمالی و موضوعاتی که حین اجرای طرح نیاز به  واکنش نهادهای مسئول دارد، اقدام کنند. 
  • ضرروى است شوراهای اطلاع‌رسانی استان‌ها در سراسر کشور از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی محلی و منطقه‌ای به نحو شایسته‌ای در جهت اطلاع‌رسانی، دریافت بازخوردها و بالا بردن مشارکت عمومی در اجرای این طرح استفاده کنند.
  • ايجاد مرجعیت خبری در داخل کشور و مقابله با فیک نیوزها به عنوان اولویت رسانه‌ها در جهت اجرای موفق این طرح ملی مورد توجه قرار گیرد.

لطفا براى مشاهده متن كامل اطلاعيه كليك كنيد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا