مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

گوگل سیستم عامل اندروید مخصوص موتورسیکلت طراحی می‌كند

به گزارش موتورسيكلت نيوز به نقل از آنا، هم‌اکنون بسیاری از شرکت‌های بزرگ خودروسازی در جهان از سیستم عامل اندروید اتو در اتومبیل‌های تولیدی خود استفاده می‌کنند ولی تا کنون هیچ موتورسیکلتی به این سیستم عامل مجهز نبوده است.

حال شرکت هارلی دیویدسون قصد دارد به زودی تعدادی از قدرتمندترین موتورسیکلت‌های خود را به سیستم عامل اندروید اتو مجهز کند.

این شرکت اعلام کرده است: صاحبان موتورسیکلت‌های مدل Touring، Trike و CVO می‌توانند از اوایل تابستان سال جاری سیستم عامل اندروید اتو را روی موتورسیکلت خود نصب و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

در کنار این قابلیت نرم‌افزاری هارلی دیویدسون می‌خواهد امکانات بیشتری را در اختیار موتورسواران قرار داده و بسته‌های ویژه‌ای را در حین خرید موتورسیکلت‌های جدید این شرکت به مشتریان تحویل دهد.

نکته‌ای که موتورسواران باید به آن دقت کنند این است که سیستم عامل اندروید اتو مخصوص موتورسیکلت تنها برای موتورسیکلت‌های مدل ۲۰۱۴ به بالا طراحی شده و با مدل‌های قدیمی‌تر هماهنگی ندارد.

مجهز شدن موتورسیکلت به سیستم عامل اندروید اتو امکاناتی نظیر استفاده بدون وقفه از Google Map و سرویس موسیقی گوگل را در اختیار موتورسواران قرار می‌دهد.

اتخاذ چنین تصمیمی از سوی هارلی دیویدسون به دارندگان موتورسیکلت‌های شرکت‌های دیگر نیز این امید را می‌دهد که در آینده موتورهایی پرقدرت‌تر و پیشرفته‌تر داشته باشند و تمامی دستگاه‌های هوشمند خود نظیر تلفن همراه را با سیستم عامل اندروید اتو هماهنگ کنند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا