مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

گزارش مستقیم از نمایشگاه EICMA 2019 ایتالیا (بخش دوم)

مدیریت شرکت یکتاز سیکلت کویر در گفتگو با خبرنگار موتورسیکلت نیوز عنوان کرد: امسال در این نمایشگاه تعدادی از تولیدکنندگان چینی بسیار پرانگیزه شرکت کرده بودند و محصولات متنوع و مخصوصا موتورسیکلت‌های برقی جدیدی را به نمایش گذاشته بودند.

رضایی گفت: ایکما رویدادی است که شرکت‌های بزرگ تولیدکننده موتورسیکلت جهان در آن حضور پیدا می‌کنند تا  به‌روزترین محصولات و یا حتی محصولات آینده خود را به نمایش بگذارند.

وی اظهار کرد: از شرکت‌هایی که در نمایشگاه 2019 ایتالیا خیلی خوش درخشیدند و محصولات جدیدی را تولید کرده بودند، می‌توان به هوسکوآرنا اتریش که امسال 6 محصول جدید رونمایی کرد اشاره کرد. قابل ذکر است که این تعداد محصول جدید برای یک شرکت یک شاهکار در صنعت موتورسیکلت محسوب می‌شود. همچنین کی‌تی‌ام اتریش، بنللی ایتالیا و  ام‌وی‌آگوستا از جمله شرکت‌هایی بودند که محصولات جدید و زیبایی را رونمایی کردند. البته شرکت‌های جدید و کوچک اروپایی نیز در این نمایشگاه شرکت کرده بودند که برای اولین بار بود آنها را می‌دیدیم این شرکت‌ها نیز محصولات برقی و بنزینی به نمایش گذاشته بودند.

مدیریت کویر تاکید کرد: این نمایشگاه نشان داد که صنعت موتورسیکلت روز‌به‌روز در حال تبدیل شدن به یک صنعت پیچیده‌تر است و جزو تکنولوژی‌های برتر به حساب می‌آید که هر روز در حال پیشرفت بیشتر است.

رضایی عنوان کرد: ایکما 2019 نشان داد که تولیدکنندگان در سطح جهان در خصوص موتورسیکلت در حال سرمایه‌گذاری هستند و این موضوع نشان‌دهنده این است که صنعت موتورسیکلت در اروپا و خارج از ایران صنعتی ماندگار است و صنعتی نیست که در آینده حضور و فعالیتش کمرنگ شود بلکه هر چه که جلوتر می‌رود پررنگ‌تر نیز می‌شود.

وی گفت: حضور شرکت‌های تولیدکننده موتورسیکلت در نمایشگاه حکایت از اهمیت موتورسیکلت در کشورهای خارجی دارد. زیرا، آن‌ها به خوبی نقش مثبت موتورسیکلت در چرخه حمل و نقل کلان شهرها، در پایین آوردن ترافیک و کم کردن مصرف سوخت و آلایندگی را دریافته‌اند.

مدیریت کویر در نهایت گفت: بیشتر محصولات جدید عرضه شده توسط تولیدکنندگان موتورسیکلت جهان، بالاتر از 250 سی‌سی بود که قابل استفاده برای تردد شهری در ایران نیست.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا